ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیرو هوایی با اشاره به دلاورمردی‌های خلبانان ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی در این دوران حدود ۵۰۰ خلبان شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امیر سرتیپ "علیرضا برخور" جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به جایگاه والای شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آموزش عملی به نسل‌های جوان، برنامه‌های تکریم از خانواده شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی شهدا را همچون چراغ راه خود می‌داند و برای ارتقای بصیرت کارکنان از آن‌ها بهره‌گیری و در طول سال یادواره‌های شهدا را به منظور تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی با اشاره به تعداد شهدای خلبان نیروی هوایی گفت: حدودا ۵۰۰ خلبان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که عمده آن مربوط به زمانی است که نیروی هوایی در جنگ به عنوان تک نیرو می‌جنگید که ۴ یا ۵ ماهه اول جنگ را شامل می‌شود.

امیر برخور با اشاره به برنامه‌ریزی برای آموزش نسل جوان و فرزندان شهدا برای آشنایی با فرهنگ شهادت گفت: فرزندان شهدا در صورت علاقه‌مندی برای تحصیل در رشته خلبانی مانند دیگر اقشار جامعه می‌توانند در آموزش‌های تخصصی شرکت کنند و از لحاظ فرهنگی نیز واحد ایثارگران وعقیدتی نیروی هوایی برای رشد و پرورش، آموزش فرزندان و خانواده‌های شهدا برنامه‌های مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا